I would never leave this room!



Det här sovrummet behöver bara beskrivas med ett ord: fabulous! Sängen ser så komfortabel ut med fluffiga kuddar och många lager sköna täcken. Trägolvet i varm färg och de sandfärgade väggarna passar väl ihop. Brickan på golvet som väntar på en med nybryggt te och en hög dagsfärska tidningar. Den fantastiskt fina byrån i mörkt trä med mjuka former. Och sist, men definitivt inte minst, den iögonfallande samlingen av reseväskor på hög intill väggen. Hade det varit mitt sovrum hade jag vägrat sätta min fot utanför rummet!

Kommentarer
Postat av: helena

Hej!



Du har underbara bilder i din blogg. Syns att du gillar stil och klass!



Verkar som att du gillar ljus? Det gör jag också. USA gör så mycket fina ljus. Jag jobbar som återförsäljare av underbara ljus, så jag själv kan handla med hög rabatt! Det passar mig perfekt eftersom jag älskar att tända levande ljus året om! Ett härligt jobb som gör mig och kunderna glada :-) Att tjäna pengar på sin stora passion är en härlig bonus :-)



Kanske vore något för dig åxå :-)



Hälsningar Helena



[email protected]

2009-10-02 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0