Ny vecka!

Så är det ny vecka igen! Superskönt, om jag får säga det själv. Jag gillar tanken på att varje ny vecka medför nya möjligheter. Man startar liksom om efter helgen och har krafter att ta tag i nya utmaningar. Jag brukar dessutom känna mig extra produktiv på måndagar. Då vill jag minsann ringa de där jobbsamtalen, arbeta undan allt som samlats på hög, tömma mailboxen och gärna fixa med hembestyren också. Och fort ska det gå! :-)

Kom att tänka på att jag inte bloggat något om inredning när det kommer till barnrum. Tänka försöka lägga upp några inspirerande bilder, för det är ett område jag tycker många svenskar är dåliga på. Så håll utkik, för jag kommer med konkreta tips och idéer lite senare! :-)

Tills dess får ni dagens interiörbild. Den behöver ingen vidare förklaring, den fantastiska bilden får tala för sig själv!



Bild: Traditional Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0