Jars


Inför stundande Halloween är de perfekta för att förvara godiset i!

Om ni någonsin har besökt en Juicy Couture affär har ni kanske lagt märke till hur de dekorerat affären med stora glasburkar fyllda med godis. Det känns lekfullt och roligt, och är defintivt något som man lägger märke till trots att affären säljer kläder och accessoarer. Det är nog därifrån min förkärlek till dessa enkla, men ack så vackra glasburkar, uppstått.

Det roliga med dem är att bara fantasin sätter stopp för vad de kan användas till. Tänkte bjuda på lite inspiration för att visa hur de kan förgylla ditt hem på ett enkelt sätt! Själv ska jag snart gå på jakt efter vackra julgranskulor att fylla dem med lagom till jul! :-)


Fräscha vattenväxter syns väl i dem! 


Ta in naturen och fyll dem med typiska saker som representerar den aktuella säsongen!


Den här idén tror jag att jag ska kopiera rakt av!


Ytterligare ett exempel på hur man kan använda burkarna till att dekorera hemmet med naturmaterial!


Ett lite annorlundare sätt att förvara officetillbehören. Gillas skarpt!

Den här typen av burkar brukar gå att hitta lite varstans. Stockhome säljer en högre och smal variant just nu för 179 kr. Ett tips ifall du är sugen på att anamma idén till ditt hem!

Bilder: Pottery Barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0