Worth seeing!



Har du, liksom jag, problem med att mode- och inredningstidningar växer på hög? Underbara, inspirerande tidningar som man för allt i världen inte vill slänga bort, men som ändå tenderar ligga orörda där i högen. Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på alla fantastiska bilder som förtjänar att bli sedda, men som inte har sett dagsljus sedan tidningen bläddrades i senast. 

Jag har, till viss del, löst problemet genom att klippa ut mina absoluta favoritbilder och rama in dem. Som bilden ovan. Urklippet kommer från amerikanska Vogue (juli 2008) och det har ramats in i en svart Ribbaram från Ikea. Tavlan hänger numera på väggen och kan beundras var dag. Precis som den förtjänar att göra!

Foto: J'adore Decor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0