Inreda efter säsong



Att amerikanerna gillar att dekorera massivt inför sina högtider har knappast undgått någon. Men att de även är duktiga på att inreda efter årstider kanske inte lika många tänker på.

Nu till hösten hittar jag min inspiration bland de amerikanska inredningsbutikerna och olika inredningstidningar. Jag strävar efter att bli bättre på att inreda efter säsong. Nu när hösten är på ingång är det hög tid att förändra hemmet med enkla medel. Själv ska jag göra det genom att köpa växter som är höstliga, byta ut gardiner och kuddar till murrigare färger, ställa fram fler ljuslyktor och duka middagsbordet med granna servetter. Små förändringar förnöjer!

Bild: Pottery Barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0